سفارش تبلیغ
صبا ویژن



























عرض تسلیت به مناسبت شهادت سبط اکبر امام حسن مجتبی علیه السلام و رحلت رحمة للعالمین رسول اکرم صلی الله علیه واله وسلم و شهادت هشتمین پیشوای امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج، امام رضا علیه السلام بر ساحت مقدس قطب عالم امکان ، حضرت صاحب الزمان علیه السلام و شیعه ال طه. امید است که جرعه نوش حقیقت ناب رسالت محمدی باشیم.

 

او را برادرم حضرت رضا علیه السلام شفاعت نموده است

حضرت ایت الله مروارید میفرماید: حاج شیخ حسنعلی تهرانی در حرم امام رضا علیه السلام مشغول زیارت بود به او خبر میاورند که برادرت(حاج میرزای حسینعلی که در دربار ناصر الدین شاه بوده و تمام لباسهای شاه زیر نظر او دوخته میشد) درگذشت ، ایشان شدیدا گریه میکنند و به حضرت رضا علیه السلام عرض مینماید:برادر من در دربار بوده و طبعا حقوق و مظالم زیادی به گردنش خواهد بود از شما میخواهم در حق او شفاعت فرمایید .

جنازه او را با تشریفات خاصی از تهران به قم میبرند و بعد از طواف در بقعه های حرم حضرت معصومه علیها سلام به خاک میسپارند.

همان شب یکی از علمای بزرگ در عالم خواب میبیند که جنازه را از تهران به طرف قم تشییع میکنند ولی مامورین عذاب نیز دنبال تابوت میروند و در مسیر او را به انواع عذابها عذاب میدهند ، هنگامی که جنازه به صحن مطهر میرسد مامورین عذاب جلوی درب صحن مطهر میایستند و به احترام کریمه اهل بیت وارد صحن نمیشوند.

درآن هنگام بانویی از حرم مطهر خارج میشود و به فرشته های عذاب میفرماید برادر ایشان از برادرم امام رضا تقاضای شفاعت نموده و برادرم در حق ایشان شفاعت نموده است ، شما برگردید و با او کاری نداشته باشید و فرشتگان اطاعت نموده و باز گشتند.

کریمه اهل بیت_صفحه 304


 نگاشته شده توسط طلبه درشنبه 86/12/18  ساعت 6:20 عصر
| نظر | لینک ثابت 



پیوندها روزانه

سایر امکانات