سفارش تبلیغ
صبا ویژن



























بسم الله الرحمن الرحیم

من ازاشکی که میریزد زچشم یار میترسم

ازآن روزی که اربابم شود بیمار میترسم

همه  ماندیم درجهلی شبیه عهد دقیانوس

من از خوابیدن یاران درون غار میترسم

شده کار حبیب من سحرها بهر من توبه

زآه درد ناک بعد استغفار میترسم

تمام عمر، خود را نوکر این خاندان خواندم

از آن روزی که این منصب کند انکار میترسم

 

فرمودند سید بحرالعلوم درون سرداب به دنبال صدایی رفتم دیدم امام زمان صورت بر خاک گذاشته

بودند و گریه وناله میکردند ازگناهان شیعیان درهمان حال رو به ذات اقدس اله می فرمودند

خدایا من شفاعت شیعیان رو میکنم که از این به بعد دیگه گناه نکند

اما................

چقدر دل امام زمان رو با این حجاب ها شکوندیم با هر نگاهمون سیلی به صورت عزیز دل زهرا زدیم

آیا بین ما ومسلمانان سست مایه زمان امیرالمومنین هست؟

با گناه کاری ها اونقدر تو غفلت فرو رفتند که با وجود آنان به دختر رسول الله سیلی زدند و

چه جسارت ها که نکردند......حالا با این وضع ما به اصطلاح شیعه، مدتی بیش نمانده

که به تنها یادگار زهرا هم سیلی بزنند...........

 


 نگاشته شده توسط طلبه درجمعه 90/5/7  ساعت 4:5 عصر
| نظر | لینک ثابت 



پیوندها روزانه

سایر امکانات